Dekortextil   /   Warunki dostawy

Warunki dostawy

KOSZTY PRZESYŁKI I OPAKOWANIA

Sposób dostawy do 300 Zł ponad 300 Zł
Odbiór osobisty Gratis Gratis
paczka poczta Polska - płatność przelewem na konto 16 zł Gratis
poczta Polska - przesyłka za pobraniem 22 Zł Gratis

 

FORMY WYSYŁKI

Mają Państwo do wyboru kilka rodzajów dostawy:

Paczka - Poczta Polska

Zamówiony towar przesyłamy standardowo przesyłką ekonomiczną lub priorytetową, a czas dostawy zgodny z Regulaminem Świadczenia Usług przez PPHU Poczta Polska:

2-5 dni roboczych – ekonomiczna

1-3 dni roboczych – priorytetowa

 

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, w sklepie firmy Alfa Plus Sp.z.o.o., Dekortextil e-shop, Wiślańska 154

43-430 Skoczów, od 8-14 godziny. , tel. +48 33 853 21 61

 

SPOSOBY ZAPŁATY

 

W chwili, gdy wszystkie zamówione towary są skompletowane i gotowe do wysyłki, wystawiana jest faktura lub paragon.

Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Oprócz opłaty pocztowej (ewentualnie transportu) nie są doliczane żadne inne opłaty.

Proponujemy Państwu kilka wariantów zapłaty towaru, z których można wybrać ten, który Państwu najbardziej odpowiada.

 

Za Pobraniem

Płatność gotówkowa kurierowi lub listonoszowi za pobraniem.

 

Przelewem z konta

Płatność przelewem na rachunek bankowy.
nr konta:
80 1020 1390 0000 6202 0358 3648 Bank PKO

 

Gotówką

Płatność gotówką w sklepie przyzakładowym firmy Alfa Plus Sp. z o.o., Dekortextil e-shop, Wiślańska 154, 43-430 Skoczów.

 

Regulamin w skrócie

  • Minimalna wartość zamówienia wynosi 50 PLN, bez wysyłki.
  • Okres gwarancji rozpoczyna z dniem odebrania przesyłki, na czas 24 miesięcy (jeżeli nie podano inaczej).
  • Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan.
  • W przypadku stwierdzenia wadliwości, należy towar natychmiast odesłać zpowrotem.
  • Od umowy kupna można odstąpić do 14 dni.

GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY

Realizacja zamówień

  • Koszyk
  • Telefonicznie
  • ICQ
  • E-mailem

 

Pracownik sklepu dokonuje potwierdzenia tożsamości osoby składającej zamówienie oraz zgodności danych podczas rejestracji w sklepie ze stanem faktycznym.

Weryfikacja następuje drogą mailową lub telefonicznie.

Od zamówienia w wysokości powyżej 300 zł klient nie płaci opłat pocztowych (transportu)!

REGULAMIN REKLAMACYJNY

 

Wszystkie zamówienia, złożone w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób, są obowiązujące.

Przez złożenie zamówienia kupujący potwierdza fakt akceptacji i zaznajomienia się z warunkami dostawy oraz regulaminem reklamacyjnym.

Warunkiem ważności zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich danych w formularzu.

Poprzez złożenie zamówienia kupujący wyraża zgodę na zbieranie i archiwizowanie swoich danych osobowych i jego zakupów.

Sprzedawca zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych swoich klientów żadnym osobom trzecim. Kupujący ma prawo do anulowania swych danych osobowych z bazy danych, o ile zażąda o to pisemnie. Sprzedawca zobowiązuje się najpóźniej do 3 dni od doręczenia pisemnego żądania wszystkie dane z bazy danych anulować.

Kupujący jest zobowiązany podać aktualny, poprawny i kompletny adres pocztowy, pod który ma być przesłany zamówiony towar.

Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru i zapłacenia całkowitej ceny. Cena całkowita wysyłki jest podana już przy wypełnianiu zamówienia jeszcze przed jego zobowiązującym potwierdzeniem.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego ,kupujący ma prawo anulować zamówienie lub umowę u kupnie do 14 dni od odbioru towaru. O ile tak zadecyduje, musi przesłać nieuszkodzony towar, bez znaków używania, w oryginalnym opakowaniu i z wszystkimi akcesoriami z powrotem w podanym terminie (ważna jest data doręczenia towaru sprzedawcy). Po przyjęciu zwróconego towaru, sprzedawca najpóźniej do 10 dni zwróci kupującemu odpowiednią kwotę w uprzednio uzgodniony sposób.

O ile na dokumencie dostawy lub karcie gwarancyjnej nie są podane inne dane, to obowiązuje gwarancja na dodany towar 24 miesięcy. Czas gwarancji rozpoczyna się w dzień wystawienia dokumentu rozrachunkowego i karty gwarancyjnej i przedłuża się o czas, w którym produkt był w naprawie gwarancyjnej. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany lub naprawy (według własnego uznania) jakiejkolwiek części, która została uszkodzona w wyniku wady materiału lub produkcyjnej ,w terminie gwarancji. W wypadku wymiany towaru na inną sztukę (ewentualnie typ), czas gwarancji zostaje przedłużony o czas reklamacji. Kupujący otrzyma protokół reklamacyjny, w którym zostanie podany nowy numer serii. Ewentualne dalsze reklamacje załatwia się na podstawie tego protokołu reklamacyjnego.

Prawo do reklamacji nie dotyczy następujących przypadków:

  • Uszkodzeń mechanicznych, które powstały w wyniku nieostrożnej manipulacji.
  • Zużycia produktu lub jego części z tytułu powszechnego użytkowania i zużycia czasem.
  • Po upływie terminu gwarancji przed datą zgłoszenia reklamacji reklamowanego towaru.
  • Niekwalifikowanej instalacji, nieodpowiedniego traktowania, obsługi, manipulacji z towarem.
  • Towaru uszkodzonego przez żywioł.
  • Towaru uszkodzonego nieodpowiednią lub zaniedbaną konserwacją.

 

W przypadku złożenia reklamacji we wszystkich wypadkach konieczne jest dostarczenie kopii faktury i dowodu zapłaty oraz dostawy towaru, którego wady są reklamowane, jak również listu z opisem reklamacji.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub dalszych pytań prosimy o kontakt firmę DekorTextil na podanych adresach kontaktowych.

ODR

Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Niestety nie jesteśmy odpowiedzialni i nie możemy rozwiązywać kłótnie poza drogą sądową. Jeżeli konsument życzy sobie złożyć reklamację, prosimy skontaktować się z nami drogą mailową - sklep@dekortextil.pl 

Elektroniczna ewidencja dochodów

"Według Ustawy Republiki Czeskiej w sprawie ewidencji dochodów sprzedawca jest powinien wystawić klientowi paragon. Jednocześnie jest powinien zaewidować odebrany dochód administratorowi podatków on-line; w razie wypadku technicznego najpóźniej do 48 godzin."

 

PROWADZĄCY E-SHOP

FORBYT, s.r.o.

Staroměstská 534

739 61 Třinec Czechy


IČO: 25353969
DIČ: CZ25353969

Polecamy do przeczytania

  • doprava nad
    1500 Kč zdarma
  • płacić
    online
  • Towar
    od producenta
  • Mamy 19 lat
    na rynku