W PRZYPADKU WSZYSTKICH NOWYCH ZAMÓWIEŃ PRZEDŁUŻAMY TERMIN ZWROTU ALBO ZMIANY TOWARU DO 15.01.2025

Reklamacja, zamiana i zwrot towaru

Reklamacja towaru

  • Proszę, wypełnij formularz online pod tym adresem.
  • Reklamuje osoba, która zamówiła towar.
  • Poczekaj aż dział reklamacji zaakceptuje twoje zgłoszenie reklamacji.
  • Do uznania reklamacji nie jest konieczne natychmiastowe odesłanie towaru, w niektórych przypadkach wystarczy przesłać tylko zdjęcia.

Zwrot i zamiana towaru

Adres do wysyłania towaru:

Alfa Plus Sp.z.o.o.,
Dekortextil e-shop,
Wiślańska 154
43-430 Skoczów

Ostrzeżenie:

  • Towar nie może wykazywać zużycia, użytkowania lub uszkodzenia.
  • Towar musi być zapakowany starannie, najlepiej w opakowaniu, w którym został wysłany do Ciebie, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
  • Towar wysyłany za pobraniem nie będzie zaakceptowany. Wyślij paczkę jako przesyłkę poleconą (ubezpieczoną). Zachowaj dowód dostawy z przesyłki jako dowód nadania.
  • Towar, który został dostosowany według życzenia klienta na zamówienie, nie podlega zwrotowi. Są to najczęściej zasłony i firanki, u których np. dostosowano szerokość lub wysokość.
  • Jeżeli przesyłka zawierała prezent dostarczony przez sprzedawcę. Klient zobowiązany jest do odesłania tego prezentu przy zwrocie towaru. Nie dotyczy to wymiany towaru.

Płatności i terminy

  • Twoje żądanie zostanie rozpatrzone jak najszybciej.
  • W przypadku wymiany towaru, nowy towar zostanie przesłany po otrzymaniu i zkontolowaniu zwróconego towaru, maksymalnie do 14 dni.
  • W przypadku zwrotu towaru, pieniądze są zazwyczaj wysyłane natychmiast po otrzymaniu towaru a jego kontroli, maksymalnie do 14 dni.

Uszkodzenie towaru przez przewoźnika

  • Przy odbiorze przesyłki od przewoźnika należy dokładnie sprawdzić dostarczony towar. Nie przyjmuj przesyłki, jeśli nosi ślady uszkodzenia.

Rozwiązywanie sporów on-line

Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku, Komisja Europejska opracowała platformę do alternatywnych metod rozwiązywania sporów, które pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

PROWADZĄCY E-SHOP

FORBYT, s.r.o.

Staroměstská 534

739 61 Třinec, Czechy


IČO: 25353969
DIČ: CZ25353969

Newsletter

Chcesz otrzymać 20 zł rabatu na pierwsze zakupy? Zapisz się do newslettera.